Com estalviar costos d’impressió a la teva oficina?

La impressió a les empreses és un aspecte que de vegades no està plenament controlat, tot i que pot arribar a representar entre un 1% i 3% en la facturació anual de la companyia. Tot i semblar una dada sense importància, cal tenir-la en compte si volem disminuir els costos d’impressió i augmentar així els beneficis globals de l’empresa. Tot i així, moltes de les companyies estan convençudes que gasten més del que realment necessiten.

Hi ha diverses pràctiques que poden ajudar a reduir els costos d’impressió a l’oficina com imprimir els documents a doble cara, escollir l’opció d’impressió múltiple, imprimir en blanc i negre, utilitzar el mode d’estalvi de tòner, visualitzar el document abans d’imprimir-lo per evitar imprimir zones que no ens interessen i que consumeixen massa tinta…

Tanmateix, abans de posar en pràctica les mesures anomenades, és convenient realitzar un estudi específic que ens proporcioni informació del que realment costa cada impressió que es fa a l’oficina. A través de l’estudi Pay per Page Analysis, podem descobrir el nombre de documents que s’imprimeixen, conèixer els costos actuals que suposa i obtenir una proposta per aconseguir un estalvi econòmic en la impressió a l’empresa. Per fer-ho, es realitza una consultoria documental de tota companyia analitzant la seva situació actual i s’identifiquen els punts de millora per elaborar un càlcul d’estalvi econòmic amb una nova proposta. Aquesta anàlisi específica permet optimitzar els recursos destinats a la gestió documental, estalviar en temps alliberant els treballadors de certes tasques i aconseguir un estalvi econòmic en despeses d’impressió i gestió dels documents.

Si està interessat en estalviar costos d’impressió a la seva oficina a Barcelona o Tarragona, contacti amb Ofigràfic. Els nostres assessors IT es posaran en contacte amb vostè i l’aconsellaran sobre quins tipus de solucions tecnològiques són més adients per a la seva empresa a través de l’estudi Pay per Page Analysis.