1708-impresion-inteligente-papercut-MF

Com estalviar en costos d’impressió? Descobreixi la impressió intel·ligent de Papercut MF

Cada vegada més, en les empreses és més latent la necessitat d’estalviar en costos d’impressió, així com la necessitat d’optimitzar els recursos. Per què no parlar d’un sistema d’impressió intel·ligent Papercut MF (o solució Triple A)? Ofigràfic l’ajuda a posar solució i a fer el canvi cap a impressores més intel·ligents.

El software per estalviar en despeses d’impressió Papercut MF (solució Triple A), és un software multiplataforma d’ús senzill i baix cost que li permetrà tenir un control exhaustiu sobre el parc d’impressores i multifuncionals i l’ús dels dispositius d’impressió, per aconseguir una reducció de costos.

La impressió intel·ligent Papercut MF, incideix en els següents aspectes:

  • Registre d’impressió, còpia, escàner i fax.
  • Informes d’ús (per exemple, imputació a departaments o projectes).
  • Impressió segura i des de qualsevol lloc.
  • Control d’accés (per exemple, usar dispositius amb targeta de presència).
  • Polítiques d’impressió (i d’estalvi):
    • Recomanar o forçar l’ús de la doble cara.
    • Imprimir correus electrònics?
    • Imprimir des d’un navegador en color?
    • Cercar la impressora més econòmica per a cada treball
  • Gestió d’equips:
    • Avisos d’errors en impressores
    • Informes detallats per impressora, s’estan usant correctament?

El software per estalviar en costos d’impressió aportarà a la seva empresa una manera més intel·ligent i eficient d’impressió, gràcies al sistema d’impressió intel·ligent Papercut MF (solució Triple A).

Si la seva empresa està a Barcelona o Tarragona i vol conèixer les fórmules per treure més rendiment sobre la impressió intel·ligent Papercut MF (solució Triple A), contacti amb Ofigràfic, Ricoh Tarragona-Barcelona. Els nostres assessors IT es posaran en contacte amb vostè i li faran una demostració sense cap mena de compromís sobre el funcionament de la impressió intel·ligent Papercut MF, i de com pot ajudar-lo en la seva empresa.