Digital Workplace: cap a la transformació digital de les empreses

Cada cop més empreses requereixen solucions que s’adaptin a l’entorn actual. Poder fer reunions amb altres departaments de la companyia o amb altres punts del país o del món sense desplaçar-se, treballar des de casa o compartir informació amb altres empleats o empreses són alguns dels aspectes bàsics per a moltes empreses.

L’actual situació tecnològica al món fa que les companyies hagin de fer un pas endavant cap a la transformació digital per poder adaptar-s’hi i treballar concorde amb aquest entorn. La transformació digital és un concepte cada cop més arrelat a les empreses: els empleats treballen amb ordinadors i documents electrònics, i fan servir solucions digitals com projectors, sistemes de videoconferència o pantalles interactives. Productivitat, immediatesa, eficiència i estalvi de costos són els beneficis principals que proporciona el Digital Workplace i alhora aspectes que demanen les companyies. Per aquesta raó, podem dir que el Digital Workplace és la solució tecnològica ideal per a les empreses. Però, què aporta exactament el Digital Workplace? Aquests són els seus avantatges:

Millora de la gestió de la informació amb un únic espai per a tots els documents

El Digital Workplace implica tenir un perfecte control de tots els documents gràcies a la seva centralització en un únic lloc. Les solucions de gestió documental (o d’altres funcionalitats) permeten accedir i gestionar els documents des dels ordinadors o dispositius de la manera més senzilla per als empleats. D’aquesta forma evitem tenir les taules i els armaris de l’oficina plens de papers permetent treballar en un espai més net i ordenat.

Accés a la informació des d’on i quan vulgui

Tingui la informació sempre disponible. Ja sigui a la feina, a casa o en una cafeteria amb accés a Internet, les solucions d’arxiu i gestió documental li permetran treballar des de qualsevol lloc i en qualsevol moment. Moltes empreses d’avui dia ja treballen amb solucions que permeten als empleats accedir a la informació tant des d’ordinadors com tablets o smartphones.

 Entorn col·laboratiu

El Digital Workplace compta amb eines de treball col·laboratiu, que permeten compartir la informació per i amb altres empleats i espais, així com connectar-se i interactuar amb aquests. Sistemes de videoconferència, projectors, pantalles interactives o pissarres digitals són algunes de les solucions que permeten a les empreses comptar amb un entorn col·laboratiu.

Informació totalment protegida

Centralitzar els documents en un gran arxivador al núvol, permet comptar amb la total seguretat de la informació. El Digital Workplace significa treballar digitalment amb la completa protecció dels documents que manipulen els empleats en el seu dia a dia. Per tant, això permet als treballadors fer la feina amb la tranquilitat que els arxius estaran segurs i protegits.

Si la seva empresa està a Tarragona o Barcelona i vol fer el pas cap a la transformació digital, contacti amb Ofigràfic. Els nostres assessors IT es posaran en contacte amb vostè per aconsellar-li quines són les solucions tecnològiques més adients per a la seva empresa.