Docuware t'ajuda a gestionar el documents d'empresa | Alana IT
como gestionar documentos docuware

Docuware t’ajuda a gestionar i donar valor als documents i informació d’empresa

Si estàs llegint aquesta entrada, és possible que la teva empresa i el teu equip tinguin alguna/es de les següents simptomatologies en la gestió de documents en el seu dia a dia:

  • Passeu massa temps gestionant documents?
  • Els processos de treball són lents i pesats?
  • No trobeu fàcilment els arxius quan els busqueu?
  • Encara gestioneu manualment informació en paper com factures i albarans?
  • Potser sentiu que la informació no està del tot segura i massa escampada?

No, no ets una rara avis. Lamentablement aquestes són només algunes de les ineficiències amb què topa part important de les empreses avui. Un dia a dia voraginós i les pèrdues de temps gestionant documents físics o digitals reiterativament, i cada vegada en major quantitat, impliquen seguir malgastant temps, esforç i per tant diners en tasques rutinàries que podrien estar automatitzades.

Gestió documental: eficiència i productivitat

És moment de fer un stop, donar pas a la reflexió i dir “fins mai” a les ineficiències. Gran part de la inversió de temps en tasques administratives es deu al fet que els processos de gestió de documents i la seva cadena de treball no estan integrats, ni coordinats, ni digitalitzats. Per això, un mateix document (o arxiu, fitxer) pot estar en diversos llocs alhora, passar per massa mans innecessàries i no comptar amb un registre que faciliti la seva recuperació i administració àgil en el temps.

DocuWare, la solució de gestió documental de Ricoh implementada per Ofigràfic (Corporate Partner), presenta un software per a la gestió digital de documents que ràpidament repercutirà en beneficis per a la teva organització. Gràcies a l’eina podràs sistematitzar pràctiques de gestió documental dirigides a:

  • Eliminar gestions manuals i guanyar temps per dedicar-lo al que importa
  • Digitalitzar automàticament documents i guardar-los de forma 100% segura
  • Trobar-los, treballar-los, compartir-los quan es necessiti -en qualsevol moment i lloc-
  • Minimitzar l’ús de paper: estalviant espai, diners i col·laborant amb el medi ambient
  • Agilitzar processos interns per augmentar l’eficiència productiva

Amb DocuWare podràs simplificar totes les tasques relacionades amb els documents i informació de la teva empresa amb l’objectiu d’augmentar l’eficiència de tota la teva organització. Vols saber com? Contacta amb Ofigràfic i t’assessorarem al respecte.