El-mètode-d’estalvi-en-les-teves-impressions-PPPA-Ofigràfic

El mètode d’estalvi en les seves impressions: el PPPA d’Ofigràfic

L’ús rutinari de la impressora en una empresa pot arribar a representar una despesa mensual important. Les inversions en productes com ara consumibles, paper i altres materials pot suposar un increment de la despesa i, com a conseqüència, els seus beneficis econòmics poden veure-se’n afectats. El Pay per Page Analysis (PPPA) d’Ofigràfic fa un estudi previ calculant el cost total de les impressions i posteriorment realitza una proposta acurada per aconseguir una reducció dels costos, ja que l’estudi PPPA té com a objectiu aconseguir un menor consum de recursos.

El sistema de PPPA d’Ofigràfic treballa sota el prisma de la reducció del que paguem per les pàgines que l’empresa imprimeix. El mètode està dividit en 3 fases:

  1. Conèixer les necessitats del client, és a dir, saber quina despesa té l’empresa pel que fa a les tasques d’impressió.
  2. Conèixer la situació actual i els punts de millora. Es fa un estudi de l’impacte real de Pay per Page Analysis (PPPA) de l’empresa i de com es pot disminuir aquest impacte econòmic.
  3. Oferir una proposta de millora contínua, aportant noves propostes regularment: es presenta a l’empresa una solució tecnològica i competitiva i es realitza un càlcul de l’estalvi econòmic amb el nou escenari proposat.

Però això, no només aportarà un estalvi econòmic important per a l’empresa, sinó que també facilitarà un estalvi de temps als usuaris, al departament que gestiona documents habitualment i al departament d’IT, els quals acabaran sent més efectius en les seves tasques.

Si la seva empresa està a Barcelona o Tarragona i vol conèixer l’estalvi econòmic que pot aportar el sistema PPPA d’Ofigràfic, contacti amb Ofigràfic, Distribuïdor Oficial Ricoh Tarragona-Barcelona. Els nostres assessors IT es posaran en contacte amb vostè i li faran una proposta de Pay Per Page Analysis (PPPA) per analitzar com poden ajudar-lo en la seva empresa.