Èxit de participació a l’Ofigràfic Techpoint 2014, les primeres jornades en innovació en Gestió Documental

 L’Ofigràfic Techpoint 2014, les primeres jornades dedicades a la gestió documental que s’han dut a terme aquest passat dimecres i dijous 22 i 23 d’octubre a Tarragona, ha estat un èxit de participació amb gairebé 200 empreses inscrites durant els dos dies que ha durat l’esdeveniment.

Aquestes jornades, organitzades per Ofigràfic, empresa líder en la distribució d’equipaments i solucions en gestió documental a la província de Tarragona i amb més de 20 anys d’experiència, “han posat de manifest la creixent demanda per part de les empreses de solucions integrals que facilitin els processos documentals que la gestió d’una organització avui implica. I fer-ho de manera que s’optimitzi el temps en buscar i trobar la documentació i per tant, també s’optimitza el temps de prendre les decisions ja que tenim la documentació que ens fa falta al moment idoni per prendre aquella decisió”, explica Jordi Biosca, gerent d’Ofigràfic.

L’esdeveniment tecnològic, que s’ha dut terme al complex La Boella, ha consistit en unes jornades de workshops i networkings tecnològics destinats a la cerca de solucions per contribuir a la consolidació de la idea d’Oficina del Segle XXI. “Una iniciativa innovadora que fa referència a noves necessitats, noves tendències, nous mercats i noves regles del moment empresarial que vivim. Un moment empresarial que gira entorn la mobilitat, la comunicació (interna i externa), la gestió de la informació, l’optimització (temps – recursos), l’estalvi, la productivitat…”, afegeix Biosca.

De forma paral·lela, l’Ofigràfic Techpoint 2014 ha comptat amb dos convidats de luxe: Fernando Trias de Bes, empresari i un dels principals referents en marketing a escala nacional, i Francesc Grau, consultor en reputació digital i principal expert de la xarxa social Twitter a Catalunya. Fernando Trias de Bes ha impartit la conferència “Oportunidades en tiempos de incertidumbre”, sobre com les organitzacions han d’adaptar-se a les noves exigències dels mercats. Per la seva banda, Francesc Grau, ha dut a terme la ponència: “Presència digital de les marques a les Xarxes Socials”, on ha parlat de com les organitzacions poden aprofitar les xarxes socials per millorar la seva imatge corporativa.

Veure vídeo resum: