La impressora multifunció, aliada en l'oficina | Ofigràfic

La impressora multifunció, aliada en l’oficina

En l’oficina moderna es prioritza la simplificació dels mètodes de treball i l’eficiència . I para això cal evitar la disposició més clàssica del material d’oficina i observar el que ens porta la tecnologia. Solucions com la impressora multifunció Ricoh ens permeten multiplicar l’eficàcia del treball administratiu en unificar en un únic aparell les funcions que abans s’havien de fer amb dos, tres o més dispositius.

La impressora d’oficina de tipus sobretaula ha quedat totalment obsoleta davant el flux de dades i les necessitats de l’oficina d’avui. Què aporta la impressora multifunció Ricoh i per què facilita el flux de treball en l’empresa?

La impressió centralitzada augmenta l’eficiència.

Tenir múltiples impressores de sobretaula connectades a sengles ordinadors o xarxes d’ordinadors és un malbaratament d’espai, electricitat i consumibles. Aquest model, a més, implica freqüentment l’heterogeneïtat de dispositius. Aquesta varietat dificulta la intendència i el control del seu ús i multiplica el treball del suport tècnic informàtic, implicant més despeses per a la companyia.

En canvi, les impressores multifunció Ricoh permeten una impressió centralitzada en un únic dispositiu, la qual cosa incrementa la operativitat de l’oficina i redueix espai (permetent oficines més petites i econòmiques). Tots els ordinadors estan connectats a un mateix aparell, reduïnt el cost de manteniment i simplificant el suport tècnic.

Tenir en un mateix dispositiu les funcions d’impressió, escàner, copiadora i fax també augmenta la velocitat de les operacions i facilita el flux de treball. Un aparell de major grandària i capacitat també permet una major càrrega de tòner i paper, que poden reemplaçar-se amb menor freqüència. A més, el caràcter professional de les multifunció es reflecteix en la seva qualitat tècnica, ja que són més potents i ràpides i ofereixen una major qualitat d’impressió. L’augment de la velocitat en treballar amb documents resulta en una major productivitat en l’oficina.