office 365 empresas pymes

Office 365 per a empreses: integri tots els seus treballs en una plataforma

Més que una eina de treball, la suite Microsoft Office 365 per a empreses és la solució per a treballar d’una forma més ordenada, segura i eficaç possible. Gràcies a l’actual versió de l’Office 365 per a pimes vostè podrà gaudir d’una experiència d’aplicacions integrades i de serveis destinats a ajudar-lo en el seu dia a dia amb l’objectiu de fer créixer el seu negoci.

Sol·licitar pressupost per implementar Office 365 a la seva empresa

Aprofiti els avantatges que ofereix l’Office 365 per a la seva empresa

Una millor productivitat, major seguretat i diverses eines per desenvolupar el treball en equip són els principals avantatges que ofereix l’Office 365 per a la seva empresa. Estigui actualitzat i segur treballant amb diferents aplicacions que l’ajudaran a administrar millor els treballs en el seu negoci. Augmenti també el seu rendiment gràcies a les apps de l’Office 365: això significa, per exemple, poder treballar en qualsevol lloc i en qualsevol moment aprofitant eines d’edició intel·ligents i el servei en el núvol Microsoft One Drive.

Treballi en equip d’una manera més eficient i segura

Amb Office 365 per a la pime li resultarà més senzill reunir equips i recursos en un mateix lloc. De fet, gràcies a les noves funcions de l’Office 365 podrà organitzar reunions en línia i treballar en temps real amb els seus companys o clients. A més, protegeixi les seves dades com mai abans: amb l’Office 365 empreses tindrà un major control sobre les fuites de dades accidentals i comptarà amb un domini total sobre l’accés a la informació de la seva empresa.

Sol·licitar pressupost per implementar Office 365 a la seva PIME