ITeasy: suport IT i manteniment informàtic fàcil per a pimes | Ofigràfic
soporte it

ITeasy: suport IT i manteniment informàtic fàcil per a pimes

Avui dia, a ningú passa per alt el fet inequívoc que la tecnologia és una eina fonamental per al desenvolupament de les activitats diàries de moltes pimes. Sense ella, les empreses poden perdre velocitat i, conseqüentment, reduir la seva productivitat. Perquè els sistemes de les organitzacions estiguin al dia, cal un complet manteniment informàtic i suport IT per als recursos tecnològics de l’empresa.

Consultoria, suport IT i manteniment informàtic per a empreses

Des d’una perspectiva holística de la tecnologia, per prestar un complet i professional suport IT és necessari partir del coneixement integral de les eines implementades a l’empresa. Per això, una primera auditoria tecnològica (Digital Audit) permetrà observar l’estat actual de la seva tecnologia, a més de donar peu a una consultoria que ha de orientar cap a la millor decisió per optimitzar les seves eines tecnològiques.

Per això, a Ofigràfic hem creat ITeasy, una solució de suport IT que incideix en tota l’estructura tecnològica de l’empresa. Amb ITeasy, la seva pime tindrà controlat el parc tecnològic instal·lat (software i hardware) per garantir la seva correcta activitat diària. A més, amb ITeasy comptarà amb un equip multidisciplinari, especialista en múltiples àrees d’activitat tecnològica, que cobriran tota la tecnologia de la seva empresa.

Voleu conèixer els nostres serveis de suport i manteniment IT?

L’equip d’especialistes IT d’Ofigràfic està a la seva disposició per assessorar sobre quin tipus de suport IT necessita la seva empresa. Entre d’altres serveis, destaquem:

  • Gestió, manteniment i virtualització de servidors
  • Instal·lació i configuració d’equips
  • Gestió i suport als usuaris
  • Suport dispositius mòbils
  • Suport Mac usuari
  • Seguretat i gestió de xarxes
  • Instal·lació i administració de sistemes de seguretat
  • Suport Office 365
  • Gestió i manteniment d’aplicacions i actualitzacions
  • Gestió i monitorització de les telecomunicacions de l’empresa
  • Monitorització de la infraestructura IT
  • Formació contínua a usuaris
  • Solucions i serveis cloud
  • Assistència tècnica remota i presencial
  • Serveis de migració
  • Serveis preventius i de supervisió proactiva
  • Administració de còpies de seguretat – backup