Tarragona acull l’Ofigràfic Techpoint 2014, les primeres jornades en innovació en Gestió Documental

Aquest esdeveniment, que es durà a terme al complex La Boella, consistirà en “unes jornades de workshops i networkings tecnològics destinats a la cerca de solucions per contribuir a la consolidació de la idea d’Oficina del Segle XXI” , explica Jordi Biosca, director general d’Ofigràfic. “Una iniciativa innovadora que fa referència a noves necessitats, noves tendències, nous mercats i noves regles del moment empresarial que vivim. Un moment empresarial que gira entorn la mobilitat, la comunicació (interna i externa), la gestió de la informació, l’optimització (temps – recursos), l’estalvi, la productivitat…”, afegeix Biosca.

De forma paral·lela, l’Ofigràfic Techpoint 2014 comptarà amb dos convidats de luxe: Fernando Trias de Bes, empresari i un dels principals referents en marketing a escala nacional, i Francesc Grau, consultor en reputació digital i principal expert de la xarxa social Twitter a Catalunya. Fernando Trias de Bes impartirà la conferència “Oportunidades en tiempos de incertidumbre”, sobre com les organitzacions han d’adaptar-se a les noves exigències dels mercats. Per la seva banda, Francesc Grau, durà a terme la ponència: “Presència digital de les marques a les Xarxes Socials”, on parlarà de com les organitzacions poden aprofitar les xarxes socials per millorar la seva imatge corporativa.A data d’avui, l’esdeveniment està tenint una gran acceptació entre les organitzacions. Prova d’això és l’elevat nombre d’inscripcions que s’està assolint, xifres que fan preveure la participació d’un bon nombre de les principals empreses de la província de Tarragona.

Fernando Trias de Bes

Fernando Trias de Bes és un dels principals referents en marketing a escala nacional. La seva trajectòria professional l’avala. MBA a ESADE i a la Universitat de Michigan, està especialitzat en les àrees de la mercadotècnia i l’innovació.

És soci fundador de Salvetti&Llombart, empresa especialitzada en investigació de mercats que gestiona més de 150 projectes anuals a nivell nacional i internacional. Actualment, compagina la seva activitat empresarial amb la docència com a director de seminaris en formació d’alta direcció. També és escriptor tant d’assajos econòmics i d’empresa com de relats de ficció. En matèria literària, destaca per ser co-autor de “La Buena Suerte”, llibre de matèria empresarial traduit a més de 30 llengües. D’altra banda, també exerceix com a articulista habitual a diaris com El País o La Vanguardia, on acostuma a publicar columnes d’opinió que aborden les àrees d’empresa i economia.

Francesc Grau

Francesc Grau és consultor especialitzat en reputació on-line. Màster en comunicació empresarial especialitzat en noves tecnologies és col·laborador habitual a diversos mitjans nacionals en els quals intervé com a assessor en mitjans digitals. Professionalment, destaca per ser un dels principals experts a escala nacional de l’eina social Twitter. A part de ser autor del llibre “Twitter en una semana” (2011), al 2009 va ser convocat pel govern nord-americà per assistir al primer esdeveniment NASA Tweetup, 2009, en representació d’Espanya. Actualment, compagina la seva activitat professional de consultor estratègic amb la vicepresidència de l’Organització STIC.CAT i com a vocal del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya en l’àrea de les TIC.