gestio-documental-pymes-tarragona-barcelona

Software de gestió documental per protegir un gran valor a les empreses: la informació

Els diferents softwares de gestió documental s’estan convertint en un factor important per a la bona organització documental en les empreses i PIMES d’avui. Aquestes eines aporten nombrosos avantatges econòmics, productius i de seguretat, per a la informació que gestionen les organitzacions. En aquest sentit, Ofigràfic ofereix una sèrie de software de gestió documental, com DocuWare, el qual ajuda a fer front a la gestió, conservació i protecció dels documents de negoci.

Que aporten les solucions de gestió documental? Aquests programes informàtics ofereixen la centralització i el control total de la informació, així com major agilitat en buscar-la i recuperar-la. En guanyar en eficiència productiva de l’equip de treball de l’empresa, a més, permeten estalviar temps i diners al conjunt de l’organització. De fet, les solucions documentals estan estretament lligades al procés de digitalització de les empreses, ja que transformen tots els documents de negoci a suport digital.

Per a la implementació d’un software de gestió documental, Ofigràfic duu a terme un estudi previ de l’empresa, tot realitzant una anàlisi i informe sobre la situació documental a gestionar. A partir d’aquí, s’instal·la una eina informàtica com DocuWare per ajudar l’empresa a optimitzar la seva informació (en un arxiu de màxima seguretat) i per evitar qualsevol problema relacionat amb la pèrdua d’informació.

Si la seva empresa està a Barcelona o Tarragona i vol conèixer les diferents solucions i el software que l’ajudarà en la seva gestió documental contacti amb Ofigràfic. Els nostres assessors IT es posaran en contacte amb vostè i l’informaran sobre quines són les diferents solucions més adequades per la seva empresa.